Het is bijna zover! - Reisverslag uit Oosterhesselen, Nederland van gerardengarmainindia - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Oosterhesselen, Nederland van gerardengarmainindia - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Garma

17 November 2013 | Nederland, Oosterhesselen

Nu nog alles in de rugzakken en tassen zien te krijgen. Wat hebben we veel spullen voor de kinderen gekregen! Geweldig! Pennen, stoffen en garens, speelgoed, voetballen, etc. En niet te vergeten heel veel geld; van donaties, maar ook 400 euro van de flessenactie van de school van Luc, Bart en Rien.
Voelt heel goed dat zo veel mensen met ons mee hebben gewerkt om wat voor de straatkinderen van Bangalore te betekenen.
De volgende keer nieuws vanuit Bangalore ......

• 18 November 2013 - 21:10

Baukje:

Ha Garma, Gerard, Luc, Bart en Rien

Geweldig om te lezen; jullie vertrekken straks echt! Ik ben erg benieuwd naar jullie reisverslagen en zal regelmatig op de site kijken. Het wordt vast onvergetelijk, zeldzaam, mooi.

Een hele goede reis gewenst! Geniet ervan en take care.

Hendrik Jan, Baukje, Siem en Lasse

• 20 November 2013 - 12:47

Lizabeth:

Lieve mensen,
    Jullie zijn als het goed is inmiddels aangekomen in Bangalore, hoop dat de reis voorspoedig is verlopen.
    Ben heel benieuwd naar alle foto's en verhalen.
    Succes,
    Liefs,
    Lizabeth, Jan, Joris en Daan

• 20 November 2013 - 14:41

Frieda De Boer:

Ha wereldreizigers,
    Wij hopen dat jullie heenreis goed verlopen is en dat jullie veilig zijn aangekomen in Bangalore. We zijn erg benieuwd naar de eerste foto's ( en jullie eerste indrukken)!!
    Groetjes van Bob, Frieda, Manon en Tijmen

• 20 November 2013 - 15:42

Mathilde Oldenbanning:

Hallo buren,
    Wij zijn ook erg nieuwsgierig naar jullie verhaal tot nu toe. De reis en de aankomst daar. We houden jullie in de gaten.
    Groetjes Douwe, Mathilde, Merith, Thijs, Marc en Jolein.

• 20 November 2013 - 17:13

Manon De Boer:

Stuur asjeblieft wat foto's van wat julie allemaal mee maken .omdat wij heel nieuwsgiereg zijn.als julie nog op een olifant heben gereden stuur dan een foto.ik zal dat ook wel willen echt waar.GROETJES van MANON de BOER

• 20 November 2013 - 18:40

Tijmen De Boer:

Hoi rien ik mis je ook wel een beetje stuur je een leuke foto op dan stuur ik je een leuke foto trug
    Groetjes tijmen

• 20 November 2013 - 18:51

Irma Vd Linden:

Hallo allemaal, ben ik heel benieuwt, goed aangekomen? ja eh,. wij wachten jullie spannende verhalen tot gauw,. veel liefs,. xxx, groetjes Irma

• 21 November 2013 - 10:50

Freddy:

Hallo allemaal
    hier een berichtje vanaf fam Lanting in Oosterhesselen
    Veel Plezier van ons allemaal

• 21 November 2013 - 11:14

Roelof Lanting:

Lieve kinderen,
    Wat hebben jullie al veel berichtjes ontvangen op de site.
    We hebben Herman en Sanna even goede dag gezegd; ze
    zijn inmiddels geinstalleerd;hebben jullie een goede reis gehad en
    nog een beetje kunnen slapen?We zijn erg benieuwd hoe de reactie van
    de kinderen is!We wachten jullie berichten af.
    Liefs, Roelof en Joop.

• 21 November 2013 - 11:36

Janny En Paul:

Hé globetrotters,
    Inmiddels zullen jullie zijn aangekomen op plaats van bestemming, dus vanaf nu kan het echt gaan beginnen.
    Geniet ervan en ben benieuwd naar jullie verhalen.

Enjoy!
    Janny en Paul

• 21 November 2013 - 21:17

Nicole:

Beste allemaal,

Hoe is de reis gegaan? En hebben jullie je al wat geïnstalleerd? Wat spannend, we denken regelmatig aan jullie. Tessa en Hylke keken naar het Klokhuis, dat ging over theeproductie in Sri Lanka, dus dat leek best een beetje op India. We zijn zo benieuwd hoe jullie het daar ervaren! Hier is het in ieder geval behoorlijk koud aan het worden, dus geniet maar lekker van de warmte!

Wybren, Nicole, Tessa en Hylke

PS Hardlopen met Frida ging deze week goed!

• 22 November 2013 - 07:28

Marjan:

Hallo allemaal,

Jullie zijn misschien al wat bekomen van de reis en de eerste indrukken......
    Wj zijn er in ieder geval erg benieuwd naar...

Groetjes. Roland, Marjan, Hidde, Ids en Jelle

• 22 November 2013 - 19:42

Ria En Gerie:

dag lieve allemaal,

Wij volgen in gedachten jullie reis.
    Zijn jullie goed aangekomen?
    We hopen dat de reis goed is verlopen en dat jullie al een beetje geacclimatiseerd zijn.
    Hier hebben wij de eerste natte sneeuw en vrieskou al weer gehad.
    Veel succes met alles.

Lieve groeten Ria en Gerie

• 22 November 2013 - 20:08

De Litteltjes:

Hallo lieve verre buurtjes...
    Zijn jullie al een beetje geïnstalleerd?
    Hoe is het met mijn drie kanjers?:)
    Het is nu al akelig stil hier...
    Liefs van ons allemáál!

• 29 November 2013 - 19:46

Jenny:

In de nieuwsbrief van school eerste verslag plus foto's van de jongens. Leuk hoor. Met veel plezier gelezen. Succes daar. Hartelijke groet, Jaap, jenny en Nienke.